Imi place Bercu Rosu!

O sa ziceti ca am luat-o razna, da’ incep sa-l inteleg pe primar de ce nu vrea sa mareasca POT-ul (procentul de ocupare a terenului) si CUT-ul (coeficientul de utilizare a terenului) in Bercu Rosu.

Fiind sambata  (18iunie 2011)  dupa masa si pentru ca nevasta-mea n-a vrut sa ma “scoata” nicaieri, mi-am luat ciupilica cu care umblu la pescuit (din ani in pasti), ochelarii de soare si niste bascheti in picioare si-am plecat la o plimbare. Pe jos!!! Asss, n-o sa ma credeti. Parol!!

Am luat-o de la Moara cu noroc, pe str. Ialomita, in spatele viitorului mall Atrium. Apropo, cine stie, se mai intampla ceva pe-acolo?!! Nu de alta, insa e dezolanta o asa priveliste in mijlocul orasului.

Am urcat pe calea ferata, am coborat pe langa stadionul Dinamo, dupa care m-am urcat pe dig. Pe langa cladirile in constructie ale strandului. Oare mai apuc si eu o balaceala pe-acolo? Sper ca da!

Am trecut pe langa  “Sanatatea” unde era mare meci mare de minifotbal, iar Marius era tot pe terenul de tenis (pe bune, de cate ori ma duc la tenis, Marius e acolo, am senzatia ca si doarme pe teren). Un tip super si cu lipici la racheta. Numa’ pe mine nu vrea sa ma invete!!

Ei bine, am trecut apoi pe langa terenurile si loturile din Bercu Rosu. M-am dus pret de 2-3 fm, dupa care am coborat de pe dig pe stradutele inguste ale cartierului Bercu Rosu.

Umbra copacilor si arborilor  din zona m-au racorit si m-au facut sa-mi amintesc de copilarie, de povestile lui Ion Creanga. Deh, ce sa-i faci, doar sunt modovean!

Visini si ciresi, rosii, copti numa’ buni de gustat, apoi meri si nuci cu coroana cat un bloc de 5 etaje.

Lume multa prin curti (mai multa decat pe strazile orasului), masini parcate pe aleele inguste si-o liniste tulburatoare. Din cand in cand cate un latrat  agitat…

Ba la un moment dat cred cam simtit si miros de oaie (sau mi s-o fi parut??).

Un barbat prasea in gradina, iar altul facea plaja pe un sezlong in mijlocul unei gradini superbe. Cativa tineri stateau la povesti (cred c-o bere la-ndemana).

O zona frumoasa, o oaza verde aproape de mijlocul orasului, unde ai senzatia unei alte lumi si alte vremuri.

De-aia spun ca incep sa-l inteleg pe primarul Iuliu Ilyes de ce se zbate pentru mentinerea reglemantarilor urbanistice actuale ( se poate construi doar pe max. 5% sin suprafata, doar casute de vacanta) si sa nu permita construirea in exces in aceasta zona. Sa vedem ce va fi!!

Pentru ca noul PUG (plan urbanistic general) trebuia sa fie gata demult. Ce se aude??!! Se mai intampla ceva?

Si uite-asa, am inceput si eu sa-mi  IUBESC ORASUL!

About aurelracautanu

Astazi e o noua zi. Asa ca ma bucur de ea.
Gallery | This entry was posted in Analize imobiliare. Bookmark the permalink.

2 Responses to Imi place Bercu Rosu!

  1. vecin says:

    totusi e prea putin 5% . chiar si pentru o casuta de vacanta. adica daca ai 5 ari si ai dat 10000 pe ei🙂 e absurd. 20 % ar fi omeneste , oricum se construieste aiurea. primaria nu are decit de pierdut.

Leave a Reply

